Möte 2020-11-20
-
1
Upprop och val av justerare samt justeringsdatum
-
2
Fastställande av dagordning
-
En verksamhetsrapport för delår 2 har upprättats. Eftersom valnämnden inte bedriver någon operativ verksamhet finns det inte så mycket att säga om nämndens lagstyrda uppdrag. I likhet med vad som anfördes i verksamhetsrapporten för delår 1 har nämnden dock fått oväntade kostnader vad gäller hyra för nämndens lagerlokal och för valhanteringssystemet.
-
79kb Ladda ner dokument
Bilagor
-
169kb Ladda ner dokument
-
-
Nämnden föreslås att sammanträda vid tre tillfällen under 2021. Sammanträdestiden sätts preliminärt till kl. 10.00 - 12.00. Beredning inför sammanträdena föreslås hållas fredag kl. 10.00-12.00 två veckor före sammanträdet.
-
81kb Ladda ner dokument
-
-
Valnämnden har inga synpunkter på den av näringslivsavdelningen upprättade inköp- och upphandlingspolicyn.
-
69kb Ladda ner dokument
Bilagor
-
161kb Ladda ner dokument
-
-
Samtliga nämnder i Gävle kommun ska ha en person som är behörig att attestera nämndens fakturor.
-
70kb Ladda ner dokument
Bilagor
-
36kb Ladda ner dokument
-
-
9
Övriga frågor