Möte 2025-11-24
-
1
Upprop och val av justerare
-
2
Fastställande av föredragningslistan
-
Handling nr 636617 bifogas som underlag till ärendena, ”Rivningslov för rivning av servicebyggnad Norr 33:4” samt ”Rivningslov för rivning av servicebyggnad Söder 2:3” gällande bakgrund om rivning av de två aktuella toaletterna.
Bilagor
-
394kb Ladda ner dokument
-
414kb Ladda ner dokument
-
410kb Ladda ner dokument
-
544kb Ladda ner dokument
-
561kb Ladda ner dokument
-
516kb Ladda ner dokument
-
515kb Ladda ner dokument
-
413kb Ladda ner dokument
-
397kb Ladda ner dokument
-
-
Bifogad attestförteckning med beslutsattestanter och dess ersättare är upprättad i enlighet med attestreglemente (dnr 18K118-2) antaget av kommunfullmäktige samt tillämpningsanvisningar för attestreglementet (dnr 24ks373) antaget av kommunstyrelsen. Beslutsattesträtten är knuten på personnivå/namn och ansvarskod. Namngiven ersättare får enbart attestera då ordinarie beslutsattestant är frånvarande.
Syftet med attestreglementet och dess tillämpningsanvisningar är att dessa ska säkerställa en god kontroll av alla ekonomiska transaktioner, undvika oavsiktliga eller avsiktliga fel och oegentligheter samt bidra till en fullständig och rättvisande redovisning.
Attestförteckningen kan komma att uppdateras under verksamhetsåret då förändringar sker. Beslut under året tas av sektorchef Katarina Stistrup. Ändringar under året går upp till nämnd som anmälningsärende.
Bilagor
-
91kb Ladda ner dokument
-
34kb Ladda ner dokument
-
-
Nästa möte är den 23 februari kl. 13:00-15:00 i Stadshuset rum Hille/digitalt.
-
§ 27
Upprop och val av justerare
-
§ 28
Fastställande av föredragningslistan
-
Handling nr 636617 bifogas som underlag till ärendena, ”Rivningslov för rivning av servicebyggnad Norr 33:4” samt ”Rivningslov för rivning av servicebyggnad Söder 2:3” gällande bakgrund om rivning av de två aktuella toaletterna.
Bilagor
-
394kb Ladda ner dokument
-
414kb Ladda ner dokument
-
410kb Ladda ner dokument
-
544kb Ladda ner dokument
-
561kb Ladda ner dokument
-
516kb Ladda ner dokument
-
515kb Ladda ner dokument
-
413kb Ladda ner dokument
-
397kb Ladda ner dokument
-
-
Bifogad attestförteckning med beslutsattestanter och dess ersättare är upprättad i enlighet med attestreglemente (dnr 18K118-2) antaget av kommunfullmäktige samt tillämpningsanvisningar för attestreglementet (dnr 24ks373) antaget av kommunstyrelsen. Beslutsattesträtten är knuten på personnivå/namn och ansvarskod. Namngiven ersättare får enbart attestera då ordinarie beslutsattestant är frånvarande.
Syftet med attestreglementet och dess tillämpningsanvisningar är att dessa ska säkerställa en god kontroll av alla ekonomiska transaktioner, undvika oavsiktliga eller avsiktliga fel och oegentligheter samt bidra till en fullständig och rättvisande redovisning.
Attestförteckningen kan komma att uppdateras under verksamhetsåret då förändringar sker. Beslut under året tas av sektorchef Katarina Stistrup. Ändringar under året går upp till nämnd som anmälningsärende.
Bilagor
-
91kb Ladda ner dokument
-
34kb Ladda ner dokument
-
-
Ordföranden tackar deltagarna för denna gång.
Nästa möte är den 23 februari kl. 13:00-15:00 i Stadshuset rum Hille/digitalt.